Autor |
Wiadomość |
Awu
 |
Wysłany:
Pią 20:27, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
zmiana polega na tym ze nie mozesz zlockowac chyba ze nie masz wieej
lock gryfa jest kosztem |
|
 |
Bard
 |
Wysłany:
Pią 19:55, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
ale lock jest kosztem |
|
 |
Ktos_z_daleka`
 |
Wysłany:
Pią 17:52, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
No ale mogę zlockować zlockowaną jako Card Effect - czyli zlockować harmonię zlockowaną w poprzedniej turze z Card Effectu |
|
 |
Basster
 |
Wysłany:
Pią 17:50, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
to nie oznacza harmonii co turę. |
|
 |
Ktos_z_daleka`
 |
Wysłany:
Pią 17:15, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
Czy to oznacza harmonię co turę? I czy to jest nasza zmiana czy tak jest w nowych instrukcjach? |
|
 |
Bard
 |
Wysłany:
Pią 13:25, 20 Paź 2006 Temat postu: |
|
Zobaczymy jak w praktyce bedzie wygladalo. |
|
 |
Awu
 |
Wysłany:
Pią 12:32, 20 Paź 2006 Temat postu: ZMiana w zasadach |
|
Od Teraz mozesz locknac locknieta jednostke. zaszarzowac zaszarzowana, lub ralynac ralynieta jako card effect tylko jesli w grze nie masz jinnych jednostek ktore by mogly byc poddane temu efektowi
tzn:
od teraz jak gryf rzuci 1 to trzeba locknac swoja redy jednostke
chyba ze juz sie nie ma redy jednostek |
|
 |